Drie klanten vertellen waarom ze blij zijn met de workshops van Proficiency

Mooie nieuwe klantervaringen

door Jeroen

Drie klanten vertellen waarom ze blij zijn met de workshops van Proficiency

Mooie nieuwe klantervaringen

door Jeroen

door Jeroen

Erg blij met tevreden klanten! Klantervaringen van 3 opdrachtgevers waar Proficiency recent voor gewerkt heeft.

Ingrid Vermeulen is hoofd P&O van GGZ Noord-Holland-Noord. GGZ NHN is een specialistische en vooruitstrevende organisatie op het gebied van geestelijke gezondheidszorg.

De medewerkers van Ingrid hebben het druk en moeten meer werk in minder tijd verrichten. Ingrid heeft zelf één van de workshops gevolgd en verteld in de video waarom ze zo enthousiast is geworden door de ‘lege mailbox methode’. Het levert haar overzicht op haar werk op en grip op haar e-mail. En daardoor bespaart ze veel tijd. Inmiddels zijn er diverse groepen collega’s van Ingrid getraind met vergelijkbare enthousiaste reacties.

Peter Valbracht is manager bij Stichting de Waaier in Alkmaar. De Waaier is makelaar in Maatschappelijk Betrokken Ondernemen. Zij brengt bedrijven en maatschappelijke organisaties in de HAL- regio bij elkaar, met als doel contacten en matchen tot stand te brengen.

Peter en zijn team zijn door Proficiency in een Timemanagement met Outlook workshop getraind om grip te krijgen op de grote hoeveelheden e-mail die zij moeten verwerken. Deze e-mails komen binnen doordat het de leden van de Waaier veel communiceren via e-mail.

Peter legt in de video uit waarom hij zo blij is met de workshop van Proficiency,

Deze testimonial is van een geheel andere klant. Ton Schulte is centrummanager bij het Meander Medisch Centrum in Amersfoort.

Dit ziekenhuis maakt werk van Lean. Het kenmerk van Lean werken is dat er zoveel mogelijk verspilling uit het arbeidsproces wordt gehaald en past natuurlijk helemaal bij de workshops van Proficiency; besteed zo min mogelijk tijd aan je e-mail door een duidelijke werkstructuur en de tools die Outlook biedt te gebruiken.

De medewerkers waar Ton leiding aan geeft hebben te maken met grote hoeveelheden e-mail. Ook agendabeheer is belangrijk. Beiden zijn uitgebreid getraind in een aantal groepen, in 2017 starten er nog een aantal nieuwe groepen.

Ben jij leidinggevende of manager en ben je benieuwd wat Proficiency voor jouw organisatie en voor jouw medewerkers kan betekenen, neem dan even contact met ons op.

Geen categorie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top