Proficiency werkt voor diverse bedrijven en organisaties, van eenmanszaak tot multinational.

Het team van Proficiency

Proficiency werkt voor diverse bedrijven en organisaties, van eenmanszaak tot multinational.

Het team van Proficiency

by Afix
Het team van Proficiency
Jeroen

Oprichter en eigenaar van Proficiency.
Specialist in Efficiency Management.

Richard

Co-trainer bij Proficiency.
Naast Outlook, specialist in een groot aantal andere e-mailprogramma’s.

Marjorie

Traint klanten van Proficiency in Teams en beantwoord Microsoft 365 vragen.

wendy-proficiency
Wendy

Begeleider van deelnemers aan de trainingen.
Expert in preventie en het oplossen van stress

Sandra

Administratieve duizendpoot.
Verzorgt de materialen voor trainingen en nog véél meer!

Annette

Telefoonprof Annette neemt de telefoon op voor Proficiency en maakt afspraken.

Wij werken op transparante wijze en zijn aanspreekbaar op kwaliteit. Zo staat Proficiency ingeschreven in het CRKBO register en is gehouden aan de beroepscode van NVO2.

Jeroen Engelaer

Als leidinggevende heb ik de opkomst van de computer meegemaakt. Deze werd geïntroduceerd als zijnde helemaal het einde. De computer zou ons leven geweldig maken. Alles zou geautomatiseerd worden, we zouden veel minder hard en veel minder uren gaan werken. Wat er in werkelijkheid gebeurde is dat de productie van medewerkers door de computer enorm steeg. En dat de communicatie (lees e-mail en sociale netwerken) enorm versnelde en toename. We zijn er niet minder hard en minder lang door gaan werken. Sterker nog, door de mobiele beschikbaarheid van computer en smartphone lopen werk en privé continu door elkaar heen. Ook zelf heb ik dit aan den lijve ondervonden. Zeker toen ik mijn eerste laptop kreeg. Ik vond en vind mijn werk geweldig leuk en door die laptop kon ik altijd werken, ook thuis op de bank. Maar thuis op de bank zaten ook nog een partner en drie kinderen. En dat ging knellen. Ik was (te) vaak bezig met werk, met mijn mailbox. Overdag tussen de afspraken door, ‘s avonds op de bank, in het weekend.., en ik kreeg dat werk maar niet af en die mailbox maar niet leeg…

Totdat ik er genoeg van had. Ik wilde niet meer geleefd worden door mijn computer en mailbox. En ben op zoek gegaan naar oplossingen. Die heb ik gevonden. Sindsdien maak ik weer zelf keuzes, besteed ik voldoende tijd aan werk maar ook aan mijn privéleven, is mijn mailbox op orde, heb ik overzicht op mijn werk, is mijn agenda niet te vol gepland.

Mijn enthousiasme over deze methode komt in al mijn trainingen terug. Inmiddels heb ik sinds 2007 honderden ondernemers en werknemers geholpen om grip te kijken op hun tijd. En ben ik altijd weer blij als ik mensen blij heb weten te maken en tijd heb terug kunnen geven!

Het vakgebied docent en trainer komt niet helemaal uit de lucht vallen. Ooit, in een assessment dat ik deed voor een nieuwe managersjob, gewezen op competenties die ik daarvoor zou hebben. Sinds 1999 ervaring opgedaan als freelance docent bij o.a. ISBW en NCOI.

Jeroen Engelaer, Proficiency

“Jeroen bracht op een duidelijke manier de vele mogelijkheden van Outlook voor het voetlicht om je e-mail, taken en agenda te beheersen. Je hoofd en je postvak In leeg! Een training van Jeroen is een must voor alle kenniswerkers!”
- Remco

Krijg weer grip en overzicht op werk en e-mail!
Gebruik Outlook efficiënt

Gratis tips om minimaal 1 uur per dag te besparen.
Je krijgt ook mijn e-book met tips om Microsoft Outlook slimmer
in te zetten als timemanagementinstrument

Top